Jurugambar
Fotographer since 1997

By: WELCOME tarmizi Private Photo collection

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Thursday, 1-Feb-2007 15:31 Email | Share | | Bookmark
Festivals & Celebration ..

 
I am happy to wish every Happy Thaipusam Day Feb 1. In Malaysia, here, we already have started the religious celebration and Visit Malaysia

hari ni satu hari aku membute jee kerja.. besh oo cuti...




tarmizi photography
0192256696
ym : tab_tirmidzi
email.. tab_tirmidzi@yahoo.com

photo by TAB=Tarmizi Abu Bakar
019 225 6696
more update klik v
http://www.flickr.com/photos/tirmidzi/



for more foto/info
http://en.wikipedia.org/wiki/Thaipusam
http://allmalaysia.info/msiaknow/festivals/thaipusam/


Saturday, 13-Jan-2007 04:00 Email | Share | | Bookmark
Welcome

 

haloo untuk makluman semua ni bukan pengantin .. tapi adik pada pengantin hehehehe


tarmizi photography
Tab
0192256696
ym : tab_tirmidzi
email.. tab_tirmidzi@yahoo.com


Monday, 8-Jan-2007 09:50 Email | Share | | Bookmark
Kuala kangsar Mesra geth

 
 
 
View all 7 photos...




tarmizi photography
019 2256696
tab_tirmidzi@yahoo.com


Friday, 8-Dec-2006 19:09 Email | Share | | Bookmark
midnight

 


Beware what you say about spooky houses in your neighborhood....., because they could come alive and eat you one day. At least, that's what the scary dwelling in Monster House would do.

bila tgh boring.. ni lah kerja aku mlm2 setelah mengedit gambo org kawin he he he....
lokasi.??. depan umah aku jeee he he he he... tak percaya mai no nanti aku tunjukkan...rumah ni dah lame tuan dia tinggalkan. aku pun tak tau kenapa. sejak aku dari kecik lagi. bila siap je tuan dia terus menghilang tah kemana...tapi .. tak pernah aku jumpe hantu he he he



Tarmizi Phtography
019-2256696
ym tab_tirmidzi


Tuesday, 5-Dec-2006 15:55 Email | Share | | Bookmark
Helang-Eagle

 
 
anak sapa laa ni

kali ni gambo burung tuu tgh terbang lak.... kalau dekat2 payah sebab laju sangat .. alih2 jee dah hilang.. ingat kan kalau formula 1 kee apa ke blh laa.. tapi kali ni memang mencabar.. banyak halangan.
ha ha ha.. gambo yang mengecewakan aku...tak pe... next atvt kena lagi cun lagi.. tunggu ekk




lends 500mm jeee

klik dari kesinambungan ini


[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  [13]  14  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net