Jurugambar
Fotographer since 1997

By: WELCOME tarmizi Private Photo collection

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]
Sunday, 8-Oct-2006 12:25 Email | Share | | Bookmark
Fraser's Hill

 
aku pergi bukit Fraser... just nk tangkap gambo ni je kee?



Sunday, 1-Oct-2006 06:14 Email | Share | | Bookmark
Helang

 
 

Sempena buan puasa ni helang pun nak mengucapkan selamat berpuasa kepada umat islam diseluruh Malaysia ...

dia dah kenyang kot.. tuu llaa dok relek jee.. dia pun pelik.. apesal lee mamat ni.. dok sebok amik gambo aku ni, tonggang terbalik.. nk kate kan cantik mcm model nasha tuuu tak laa jugak.. he he he


bersama-samalah kita melindungi dan menghargai kehidupan sekeliling kita
http://www.wwfmalaysia.org/
http://www.worldwildlife.org/photogalleries/



Gambar diambil oleh
Tab
019-2256696


Wednesday, 27-Sep-2006 13:47 Email | Share | | Bookmark
Colour vs B&W

 
 
orang kata WAJAH xpenting sangat mcm JACLYN,
tapi kita kene JUJUR dan TULUS mcm RADJA,tengok RATU tu pentingkan TEMAN tapi MESRA slalu, Dan xkan PUDAR mcm ROSSA,xmcm EZLYN senang je ucap HAI@ BYE BYE..kita kenelah SERASI mcm AJAI & NURUL,MUNGKIN NANTI hidup kita happy & ceria macam PETERPAN.



vs



kucin: Aku yang terasing.... sambil nyanyi.. Menanti sebuah jawaban

tab: em tah laaa nape dia sedih?... sebab dia lapo kot.. berpuasa..

lokasi... sebelah umah..

betul kate yem tuu... yang ada caler .. cuma mate dia jee...


perhatikan disekeliling... terdapat bayak iklan. pastikan kita tidak mengklik, kerana ia akan memudaratkan kita.... pesanan penaja.


Monday, 25-Sep-2006 10:14 Email | Share | | Bookmark
Night

 
ingatkan .. kat US jee ada Las Vages...




just klik
George Galloway Interview on Sky News (Aug 6 2006)
http://www.youtube.com/watch?v=5ih7XYbC3Ec&mode=related&search

Lebanon War 1975-1990
http://www.youtube.com/watch?v=X48GybB56dU



Friday, 15-Sep-2006 13:14 Email | Share | | Bookmark
Groom

Tini & Amran
 
Groom






Selamat pengantin baru buat Tini & Amran
semoga kekal sepanjang hayat


klik kesinambungan link di atas

sabo yee tak sempat nk update...


Gambar diambil oleh
Tab
019-2256696


[<<  <  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  21  22  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net