Jurugambar
Fotographer since 1997

By: WELCOME tarmizi Private Photo collection

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 25-Oct-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
kl. miri. kl ...kenangan disitu

 
padil
klia
aku berangkat....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
luak bay
 
ikan terubok
beras dan garam bario
 
dekat miri pun jalan jem he he he
 
 
 
MYVI yang di ciplak... kereta Brunei tu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bye
22hb~23hb...kenangan disitu....

malam jumaat aku tidur di klia. terserempak member lame Fadil... sejak dia kawin terus menghilang ustaz sorang ni... pagi chek in pukul 5 pg naik air asia . emm maklum laa tiket murah.. bila lagi nak merasa kan... hajat nak pi gua Niah emm terdapat masalah teknikal lak.. nampak nye terpaksa laa abaikai hasrat tuu.. mungkin nak pi mulu kee next time. lepas tu boleh laa singgah Brunei.

Mulanya disini... setibanya disambut .. terus ronde2 cari ikan terubuk sehingga ke sempadan brunei...
sebelum itu singgah di Luak sebuah pantai yang indah . Kuluahkan perasaan disitu he he he ambik gambo jee. Disitu lah tempat yang pertama ku singgah... melihat pemandangan alam MIRI.. pergi kepasar membeli barangan ... macam 2 ada .. ikan terubuk ada .. beras bario ada.. emm pendek kata.. memang pelik2.... diselang-selikan pemandangan aweks Miri yang cun2 semua... .. emmmmm

melawat muzium pertama pertonas (tak masuk pun.. tgk luar jee)... atas bukit.. disitu hajat ku tidak kesampaian sebab tak dapat bergambar.... setelah seharian meronde .. shoping lah katekan .. mlm tuu lepas solat magrib . terus gerak dari chelet dekat erea padang golf .. menjamu selera di tepi pantai .. makan sea food .. lagi emm best.. thaks.. kak G & wati... he he he he...

esok tuu pulak ronde pasar ramadhan...siapkan semua kerja sikit2 tuu lagi ...emm sambil berlajar bahasa sarawak.. dan dipendekkan cerita berbuka puasa lagi sekali di tepi pantai Luak Bay...sambil menikmati pemandangan matahari terbenam.. yang bermacam2 rupa.... .. tempat itu laa mula2 ku singgah dan terakhir kusinggah.......

aku balik dengan kaki ku berat melanggkah pergi... ...

kepada kak G kalau terbaca tuu .. msg2 laa saya ni ek


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net